Menu

Program do obsługi klientów: dlaczego warto?

Październik 21, 2016 - ogolne
Program do obsługi klientów: dlaczego warto?

Chcesz, by obroty w twojej firmie znacznie wzrosły? Jeśli tak, postaw na odpowiedni program do obsługi klientów. W ten sposób będziesz w stanie bardzo wiele osiągnąć. Dowiedz się dlaczego jest to tak ważne i w czym pomaga.

Krótszy czas oczekiwania na połączenie

Bardzo ważne jest, by szybko odbierać połączenia. Tylko w ten sposób będzie można wiele zdziałać. To absolutna konieczność. Jeśli klienci będą zbyt długo czekać na linii, prawdopodobnie przejdą do konkurencji, a to sytuacja, do której zdecydowanie nie warto dopuścić. W ten sposób można stracić często bardzo wygrzany lead. Jeśli już klient sam z siebie decyduje się na kontakt z twoją firmą, to znaczy ze środki poświęcone na marketing zostały dobrze wykorzystane. Nie można więc tego zepsuć już na ostatnim etapie kontaktu. Co zatem zrobić, by zapewnić płynną obsługę? Warto zainwestować w odpowiedni program do obsługi klientów. Dzięki niemu z całą pewnością klienci nie będą musieli tak długo czekać na rozmowę z konsultantem. Ma on wiele przydatnych mechanizmów, jak np. kolejkowanie połączeń, które w dużym skrócie polega na tym, że rozmowa jest automatycznie kierowana do kompetentnych działów lub osób. To powoduje, że rozmowa bardzo szybko się kończy. Klient może załatwić swoją sprawę „od ręki”. W tym samym czasie konsultanci są w stanie obsłużyć znacznie więcej połączeń.

Brak utraconych leadów

Profesjonalny program do obsługi klientów to również znacznie mniej utraconych leadów. W ten sposób będzie można zdobyć często duże zlecenia. To bardzo ważne. Nigdy nie wiadomo, kto akurat próbował dodzwonić się do firmy, a może okazać się, że był to bardzo ważny klient. W takiej sytuacji bardzo ważne jest, by nie zapobiec utracie cennego kontaktu. Współczesny program do obsługi klientów bardzo w tym pomaga. Dzięki funkcji callback system automatycznie oddzwania do danej osoby. Dzięki temu żaden lead nie będzie utracony.

Możliwość komunikacji różnymi kanałami

Niezmiernie istotne jest to, żeby umożliwić kontakt różnymi kanałami komunikacji. Współczesny konsument jest bardzo wymagający. Chce, by jego problem był jak najszybciej rozwiązany. Posługuje się wieloma kanałami komunikacji: formularzem kontaktowym, mailem, telefonem. Niezależnie od sposobu kontaktu, jaki wybierze, trzeba umożliwić mu dobry kontakt z firmą. Tu również potrzeba odpowiedniego programu usprawniającego komunikację . To znacznie zwiększa prawdopodobieństwo pozytywnego sfinalizowania transakcji. Jest to niezmiernie istotne.

Dodaj komentarz