Menu

Monitory instalacyjne: sposób na skuteczną reklamę

Czerwiec 9, 2015 - Media
Monitory instalacyjne: sposób na skuteczną reklamę

Jak powszechnie wiadomo, reklama dźwignią handlu. Kanałów promocji jest wiele: tradycyjne banery, internet, a także nośniki cyfrowe. Trudno jednoznacznie określić, która metoda jest najskuteczniejsza, ale na pewno wykorzystanie kilku technik równocześnie pozwala osiągnąć zadowalające rezultaty.

Poszukaj dużych skupisk ludzi

Żeby reklama była jak najskuteczniejsza, trzeba dotrzeć do wielu osób. Warto na miejsce przekazu wybrać obiekty, w których w jednym czasie przebywają nawet setki potencjalnych klientów. Jeśli produktem zainteresuje się zaledwie procent wszystkich to i tak znacząco przełoży się to na zyski. Popularną formą reklamy są banery, ale stopniową zastępują je inne rozwiązania, które wykorzystują najnowsze zdobycze techniki. Monitory instalacyjne o wysokim standardzie, bardzo dobrej rozdzielczości pozwalają uzyskać czytelny i zachęcający obraz. Nic dziwnego, że wielu właścicieli obiektów komercyjnych i publicznych, jak markety, dworce, decyduje się na montaż nowoczesnych nośników reklamowych. Robiąc zakupy lub czekając na pociąg z braku laku spoglądamy na różne otaczające nas obrazy. Część z nich zapamiętujemy i mogą mieć one decydujący wpływ na nasze decyzje zakupowe. Monitory instalacyjne umożliwiają rotacyjne wyświetlanie reklam, na przemian z innymi rzeczami. W porównaniu do tradycyjnych form przekazu takie techniki są bardziej dynamiczne. W ten sposób lepiej można zaprezentować konkretny produkt i sprawić, by stał się atrakcyjniejszy dla przechodzących obok ludzi. Z tego powodu reklamy wyświetlane na zaawansowanych technicznie urządzeniach zyskują ostatnio na popularności.

Zainspiruj klientów

Monitory instalacyjne do wyświetlania reklam pozwalają na wykorzystanie ciekawych pomysłów. Projekcja powinna inspirować, zmuszać do myślenia. Bezrefleksyjny przekaz nie wpłynie znacząco na decyzje zakupowe konsumentów. Żeby osiągnąć sukces, trzeba postawić na ciekawy pomysł. Najlepiej zlecić wykonanie materiału profesjonalnym firmom. Nakręcenie dobrej reklamy jest trudne, a pod względem techniki nie odbiega od standardów stawianych filmom długometrażowym. Trzeba mieć przede wszystkim dobry plan no i profesjonalny sprzęt. Bez tego nie uda się zrealizować zachęcającej projekcji. Najtrudniej znaleźć pomysł. Przekaz nie może być zbyt nachalny, bo to odstraszy klientów. Powinien być na tyle oryginalny, żeby przechodzący obok zostali zmuszeni, by się nad tym zastanowić, ale do tego wszystkiego nie może być zbyt długi, bo nikomu nie będzie się chciało stać w jednym miejscu, by dotrwać do końca prezentacji. Ważne jest też do kogo chcemy dotrzeć. Inne środki zostaną użyte przy promocji artykułów młodzieżowych, inne do sprzedaży kosmetyków dla dojrzałych kobiet. Te dwie grupy docelowe są zupełnie inne. Młodzi ludzie cenią inne wartości. Żeby kierowana do nich reklama by skuteczna, musi być kolorowa, dynamiczna. Często w tego typu kampaniach wykorzystuje się czerwone barwy. Z kolei w działaniach promocyjnych dedykowanym starszym osobom stosuje się bardziej statyczne i stonowane obrazy. Dba się o poprawność językową. O ile zwroty potoczne, a nawet skróty wyrazów dobrze sprawdzają się wśród nastolatków, o tyle starsi będą się mogli czuć urażeni, jeśli usłyszą tego typu sformułowania. Ważny jest też element zaskoczenia. Wykorzystanie efektów specjalnych, akrobacji, trików, które w rzeczywistym świecie się nie zdarzają lub są zakazane w reklamie są jak najbardziej dozwolone. Również techniki manipulacji i wpływania na podświadomość mają szerokie zastosowanie w tego typu przekazach.

Dodaj komentarz